I love Crafty

         De când mi-am descoperit pasiunea asta cu margelitul, colind mereu netul pe site-urile de profil, pentru a fi cât mai la curent cu toate cele. Crafty e locul unde am zăbovit cel mai mult, de când l-am descoperit. E un loc în care găsești de toate, pentru toate gusturile, un loc unde îți poti vinde produsele, indiferent de ce faci și cum faci, fără sa fii judecat sau criticat. La un moment dat, mi-am deschis și eu un cont, cel minim, de 10 produse, gratuit, sa vad cum e.... și e super, simplu de moderat și de administrat. Iar de la 1 decembrie, surpriza!!! cadou cont premium, activ pana în martie. Clar, m-au cucerit!!!
    Scriu rândurile astea din doua motive, primul pentru a mari pe cât se poate aceasta comunitate minunata, iar al doilea, (nițel egoist), pentru ca particip la un concurs organizat pe blogul Crafty. Haideti in numar cat mai mare, ca premiile sunt pe măsura!!!
        Bafta tuturor!!!
Category: 0 comentarii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu