Un mic ajutor pentru Gabriela!

       Am primit azi mesajul de mai jos:
"Ady spunea...
Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com"
     De regula nu prea dau atentie acestor mesaje, pentru ca nu sunt convinsa in totalitate ca tot ceea ce apare scris este si adevarat, si pentru ca de obicei apar si imagini care refuz sa mi le intiparesc in minte. Dar, printre doi cozonaci abia bagati la cuptor si adormit copil, am frunzarit putin blogul mentionat. Pare a fi relatat un crud adevar, cu care Gabriela, si in special copii ei se lupta. Mi-as dori sa fac mai mult pentru ei, dar momentan atat pot face. Pot spera doar ca acest  mesaj va ajunge la multi oameni cu inima mare, care pot ajuta financiar.
Gabriela, Ady, va doresc din suflet multa sanatate si putere, pentru a trece peste acest "hop".
Sarbatori fericite si luminate!
Category: 0 comentarii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu